2016. január 2., szombat

39.rész

(zene)
Láttam, hogy valaki leült mellém. Az a valaki nem volt más mint Réka. 
-Kérlek Hope! Nem gondolkodtam mielőtt ki mondtam azokat a szavakat!-gördült le egy könnycsepp az arcán. 
-Nem haragszom! Csak nagyon rosszul esett amit mondtál.-néztem a könnyes szemébe.
Elmosolyodott és megölelt. 
-Amúgy mi lesz a kis Hemmings neve?-kérdezte mosolyogva.
-Bryan Hemmings.-feleltem úgy szint mosolyogva.
Közben oda jöttek a többiek. 
-Na szent a béke?-kérdezte Cal.
Mi csak egymásra mosolyogtunk Rékával és bólintottunk egyet válaszként. Luke csak egy el élvezek fejet vágott.
Amit már 4 hónapja nem láttam. De nem baj majd, ha megszületik Bryan akkor majd gyakrabban fogom látni reményeim szerint. Felálltunk a padról és oda mentünk a szerelmeinkhez. Luke egy csókot lehelt az ajkaimra. Amit aztán el is mélyítettem. A nyelveink erotikus táncot jártak. Amíg Mike meg nem zavart minket.
-Azért a szinglikre is gondolhatnátok!-mutatott magára és Cal-ra.
Mi csak elmosolyodtunk és meg egy utolsó csókot nyomtam Luke ajkaira.

1 megjegyzés: