2016. január 9., szombat

43.rész

(zene)
Reggel mikor felkeltem Luke még édesen aludt mellettem. Végig néztem rajta és elgondolkoztam azon, hogy mennyit változott külsőleg és belsőleg. Még helyesebb lett mint volt és jobb ember is. 
Miközben ezen gondolkoztam ő is felébredt.
-Jó reggelt!-köszönt a reggeli rekedtes hangján.
-Neked is!-nyomtam egy puszit az arcára.
Át mentem Bryan szobájába ahol épp James próbálta elvinni. 
-Tedd le most azonnal!-léptem közel hozzá.
-És ha nem mi lesz cica?-nevette el magát.
-Az, hogy kinyírlak mint Tony-t!-vettem ki a kezéből Bryan-t. 
-Ennek még nincs vége!-mászott ki az ablakon. 
Ez egy seggfej. Én még azt hittem, hogy Bryan-nek nem eshet semmi baja sem. Erre el akarja lopni ez seggarc. A biztonság kedvéért magammal vittem vissza a mi szobánkba. 
-Ki volt bent a szobájába?-kérdezte Luke miközben vette fel a pólóját.
-James!-feleltem miközben ringattam Bryan-t.
Ő csak megrázta a fejét és kiment a szobából aztán meg a házból. 

1 megjegyzés: