2016. január 2., szombat

40.rész

(zene)
Pár hónappal később:
Reggel amikor felébredtem éreztem, hogy el folyt a magzat vizem. Egyből Luke-t kezdtem ébresztgetni. 
-Kicsim! Azt hiszem itt az idő!-simogattam az arcát.
-Mihez édesem?-kérdezte fél álomba. 
-Hát jön a pici Hemmings!-néztem felé mosolyogva.
Luke gyorsan felkapott valamilyen felsőt és egy fekete csőnadrágot. Felálltam, de mielőtt elindulhattam volna Luke felkapott menyasszony pózba. Így mentünk el Luke kocsijáig. Beszálltunk. Luke beindította az autót és rátaposott a gázra. Aminek következtében 10 perc alatt ott is voltunk. Kiszálltunk és bementünk az épületbe. Ott pont jött egy orvos és elküldött minket a legközelebbi szobába. Ott megkaptam mindent amire szükségem volt. Nem sokára pedig beindult a szülés. Bevallom nem volt valami kellemes érzés.
-Na még 2 nyomás és kint van a kisfiú.-mondta az orvos.
Én teljesítettem is. Mikor nyomtam egy utolsót a fejemet vissza tettem a párnára. Nem sokára meghallottam, hogy felsírt a kisfiúnk. Oda adták a kezembe.
-Mi lesz a neve?-kérdezte kedvesen az ápolónő.
-Bryan Hemmings.-válaszoltam mosolyogva. 
Viszonozta a gesztusomat és felírta egy kis lapra a nevet és elment. Luke kezébe adtam Bryan-t. Nagyon jól áll a kezébe a gyerek.
-Jól áll a kezedbe a gyerek!-nevettem el magam.
-De valami még jobb áll a kezembe!-súgta perverzen a fülembe.
Tudtam, hogy a melleimre gondol ezért akaratlanul is megcsókoltam.

1 megjegyzés: