2016. január 14., csütörtök

44.rész

(zene)
Egy dolog! Még ez a rész meg a szombati rész van ebből a blogból és ezt is befejezem! :( 
Amikor Luke kilépett az ajtón egy gombóc lett a torkomba. Mindig csak ő hoz áldozatot értem és Bryan-ért. Úgy éreztem, hogy nekem is kell tennem valamit. Ezért felhívtam a többieket és ők 10 perc alatt meg is jöttek.
-Na mi az ötleted?-kérdezte Mike.
-Hát az, hogy elmegyünk megkeresni James-t és ahányan vagyunk rendesen kicsináljuk!-vázoltam fel.
-Rendben!-mosolyodott el Réka.
Felöltöztünk. Igen még Bryan-t is vittem magammal. Tudom, hogy egy pár napos gyereknek nem kéne egy gyilkolást végig néznie, de ha az apja élete múlik rajta más teendőm nincs ezért muszáj. Mikor megtaláltuk már ott volt Luke is. Ahogy meglátott minket elnevette magát.
Nagyon nem értettem. Közben oda jött James és megakart csókolni, de én elővettem a késem és hasba szúrtam. Összeesett én ezt kihasználva oda mentem Luke-hoz. 
-Jól vagy?-kérdeztem aggódva.
-Mit érdekel az téged? Hm?-kérdezte flegmán.
-Nem tudom, hogy mi a franc bajod van, de azt tudd, hogy én szeretlek!-néztem a szemébe.
-Ja azt látom! Még arra se vagy képes, hogy legalább egy szenvedélyes csókot adj!-mondta idegesen.
Én ezen meglepődtem. Lábujjhegyre álltam és egy szenvedélyes csókba vontam amit viszonzott is. Kezeimet a nyaka köré fontam. Ő pedig a derekamon pihentette a kezeit. Mikor az ajkaink elváltak. Mélyen a szemembe nézett és elmosolyodott.

1 megjegyzés: