2016. január 16., szombat

Epilógus

Hát ez lenne az epilógus :( Remélem tetszett a blog és egy ember akit imádok, aki nélkül én nem itt tartanék. Nem más mint Szabó Réka!
2 évvel később
Bryan már két éves és úton van a kishúga akinek a neve Martina Hemmings lesz. Boldogan élünk. Azóta amióta James meghalt senki nincs aki tönkre tehetné az életünket. Réka és Ashton is összeházasodtak. Réka is most várja az első babájukat. Nekik is kislányuk lesz, de az ő babájuk neve Emily Irwin lesz. 
-Édesem! Szerinted jó apa vagyok?-kérdezte felém fordulva Luke.
-Kicsim! Te tökéletes apa és férj vagy!-csókoltam meg.
-Köszönöm!-húzott közel magához.
Ő a legjobb férj és apa a világon.
Én sírok emberek! Ezt a blogot imádtam írni mint a többit is, de ez a blog nagyon a szívemhez nőtt. És persze ti is akik olvastátok :)

1 megjegyzés:

  1. de furcsa,hogy már nem kapok ehhez több részt :( köszönöm drága barátnőm nkm is az egyik kedvencem hisz én adtam neki a címet :D nem tudom emlékszel-e még rá :D köszönöm,hogy megörvendeztettél minket ezzel a bloggal <3

    VálaszTörlés