2016. január 16., szombat

45.rész

Hát ez is eljött :( Ez a blog utolsó része! 

Ez a rész után hozom az epilógust! Jó olvasást!
Oda néztünk a többiek felé akik megölték James-t. Legalább már ő sincs útba. Remélem nincs több családtag aki minket akar kinyírni. 
-Köszi srácok a segítséget!-néztünk hálásan a srácokra.
-Ugyan! Nincs mit!-mosolyodtak el.
Náluk jobb barátokat nem is kívánhatnánk. Oda mentem Bryan-hez. Kivettem a babahordozóból és oda mentem vele a többiekhez. Luke átkarolta a derekam és belepuszilt a hajamba. Nála jobb férjet se kívánhatnék. Megfogtunk mindent ami a miénk volt és haza indultunk. 
-Életem te vagy a legjobb döntés az életembe!-mondta Luke.
-Nekem is te!-csókoltam meg.
Bementünk a házba és leültünk a kanapéra. Át gondoltuk ezt a 2 évet amióta házasok vagyunk és arra jutottunk, hogy mi egymásnak lettünk teremtve és a kisfiúnk csak hab a tortán.

1 megjegyzés:

  1. óóóóó már csak egy rész :( nagyon jó volt ez a blog örültem,hogy olvashattam <3

    VálaszTörlés